Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach oraz zaufanych partnerów.

Administratorzy danych:

Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Karniowicach
ul. Osiedlowa 9, 32-082 Karniowice

Zaufani partnerzy:

Cele przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną
  3. dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  4. wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  5. pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych:
Administrator Danych Osobowych MODR, zaufani partnerzy

Prawa osoby, której dane dotyczą:
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą

Zmiana polityki prywatności

Uwaga:

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Close GDPR info
Menu główne

Marketing produktów rolnych i produktów pochodzenia zwierzęcego

Promocja produktu lokalnego przez gospodarstwa agroturystyczne

Należy promować wśród konsumentów lokalne specjały oraz oferty gospodarstw agroturystycznych. Promocja lokalnych produktów poprzez sprzedaż bezpośrednią w gospodarstwach agroturystycznych z uwzględnieniem różnych form promocji wspomaga dotarcie do nowych odbiorców. Oferta produktów certyfikowanej żywności wspomaga rozpoznawalność oraz buduje zaufanie do oferowanego produktu.

Kod kreskowy 590… - czyli moda na polską żywność

Kody kreskowe na produktach dostępnych w sklepach powstały celem identyfikacji różnych towarów. Pozwalają identyfikować kraje, z których one pochodzą. Kody zaczynające się od 590 oznaczają Polskę.

Sprzedaż bezpośrednia produktów roślinnych z gospodarstwa rolnego

Bezpośrednio konsumentowi można sprzedawać produkty pochodzenia roślinnego i zwierzęcego w stanie nieprzetworzonym, które pochodzą wyłącznie z własnych upraw lub hodowli. W tym artykule chciałabym zająć się sprzedażą bezpośrednią produktów roślinnych, która występuje najczęściej.

Przetwórstwo i marketing produktów rolnych w ramach PROW 2014-2020

Kolejny nabór wniosków w ramach operacji „przetwórstwo i marketing produktów rolnych” planowany jest na wrzesień 2016 r. Pomoc mająca formę refundacji części kosztów kwalifikowalnych operacji udzielana jest na materialne lub niematerialne inwestycje dotyczące przetwarzania i wprowadzania do obrotu na poziomie handlu hurtowego produktów rolnych (z wyłączeniem produktów rybnych) i przetworzonych produktów rolnych.

Marketing szeptany

Po początkowym zachłyśnięciu się Polaków jeszcze w latach 90.tych kolorowymi reklamami w prasie i barwnymi spotami w mediach elektronicznych, daje się zauważyć osłabienie efektywności tych środków. Coraz częściej wśród konsumentów pojawia się sceptycyzm i irytacja wynikająca z faktu, iż treść reklam rzadko stanowi rzetelny przekaz informacyjny. Przeciętny konsument poszukuje optymalnej dla siebie oferty i w poszukiwaniu najlepszej propozycji chętnie korzysta z opinii opartej na doświadczeniu innych osób.

Narzędzia marketingowe: cena i promocja

Nawiązując do treści zamieszczonego w poprzednim numerze Doradcy artykułu: „Marketing w rolnictwie i narzędzia marketingowe: produkt i dystrybucja”, w którym omówiono w skrócie mechanizm rynkowy i niektóre stosowane w działaniach marketingowych instrumenty, poniżej przedstawiamy kolejne: cena, promocja.